#26 Skrevet Juni 26, 2005 Noen bedre? Tja vet om en bil som jaffal stiller meget sterkt i den her klassen! Her er det snakk om en RS2 som er kjørt rundt 70k, hvor finner du det nå til dags? Den har 19" BBS Le mans med michelin PS dekk.GT3 bremser.H&R justerbartsenkesett, masse gromdeler til maskin på gang. Min har KUN gått 72.000km. Ny motor på 60.00km som rasa på 70.000 her på våren og nå har den nye motoren gått 2000km... 18" Rh Eg-cup, h&r understell osv... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juni 26, 2005 Min har KUN gått 72.000km. Ny motor på 60.00km som rasa på 70.000 her på våren og nå har den nye motoren gått 2000km...18" Rh Eg-cup, h&r understell osv... Hørtes ut som en grei bil, hvorfor raset den? Bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juni 27, 2005 Tidligere eier hadde kjørt uten Waistgate`n så det var litt overtrykk kan du si... turbo`n kom i biter, grenrør var sprekt i alle sveiser, osv.. Bilder kommer sikkert fort nok... Vis ikke noe går galt så er bilen i farta på Gatebil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juni 27, 2005 Den der RS2`en uten rails må vere noe av det råeste jeg har sett!...Utrolig proff montering av IC, såg jo nesten orginalt ut! Flott bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juni 27, 2005 450 for en RS2, er det mulig det da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juni 27, 2005 Grom bil det der ja! Skal jeg være pirkete så liker jeg ikke så mye krom under panseret. Og RS2 tar seg mye bedre ut med rails, er liksom litt av "sjelen" til bilen. Men det er jo smak og behag som alt annet her i verden : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juni 27, 2005 Tidligere eier hadde kjørt uten Waistgate`n så det var litt overtrykk kan du si... turbo`n kom i biter, grenrør var sprekt i alle sveiser, osv..Bilder kommer sikkert fort nok... Vis ikke noe går galt så er bilen i farta på Gatebil... håpe på litt bedre en på våler da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Juni 27, 2005 he;he... Di feilene er rettet opp nå... Skal bare opp til "Mr.Valse" ikveld å justere no små ting.. Drar i morgen jeg vet du, så da er jeg ikke hjemme før torsdag og pakke bilen dag.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Juni 28, 2005 he;he... Di feilene er rettet opp nå... Skal bare opp til "Mr.Valse" ikveld å justere no små ting.. Drar i morgen jeg vet du, så da er jeg ikke hjemme før torsdag og pakke bilen dag.. jupp, du for kose deg i det varmere element:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Juni 28, 2005 Grom bil det der ja! Skal jeg være pirkete så liker jeg ikke så mye krom under panseret. Og RS2 tar seg mye bedre ut med rails, er liksom litt av "sjelen" til bilen. Men det er jo smak og behag som alt annet her i verden : ) Jeg er veldig glad i krom, men husk for de som trimmer mye, krom holder mer på varme i forhold til kjøling av motor/luft. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Juni 28, 2005 Jeg er veldig glad i krom, men husk for de som trimmer mye, krom holder mer på varme i forhold til kjøling av motor/luft. Meste som er blankt i motorrommet på den rs2en der er jo bare polert aluminium og da vil det nokk ikke holde mere på varme en før det blei polert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Juni 28, 2005 Meste som er blankt i motorrommet på den rs2en der er jo bare polert aluminium og da vil det nokk ikke holde mere på varme en før det blei polert Det stemmer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juni 29, 2005 he;he... Di feilene er rettet opp nå... Skal bare opp til "Mr.Valse" ikveld å justere no små ting.. Drar i morgen jeg vet du, så da er jeg ikke hjemme før torsdag og pakke bilen dag.. Fin bil. Hva deler er brukt på motor, turbo osv..... ???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 5, 2005 Rå bil ja! ( Gleder meg til den dagen jeg har RS2 ) Finnes det noe nettside eller.no om den? Vil ha film, bilder og info! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Juli 5, 2005 Den var dæven meg rå. Jeg kunne også tenkt meg et lite filmklipp av den der ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Juli 7, 2005 Er det denne det er snakk om her i tråden?? http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1120713250822?finnkode=5777498&sid=5avE6Hw_l250816&pos=2&tot=5 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Juli 7, 2005 Er det denne det er snakk om her i tråden??http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc=1120713250822?finnkode=5777498&sid=5avE6Hw_l250816&pos=2&tot=5 Vis bilen er godkjent med alle mods og tollet med motoren så kanskje vi kan begynne å nærme oss 350 000kr i pris men 430 000kr lolol . Hadde kjøpt mye annet for de penga, er trossalt en 10år gammel bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Juli 7, 2005 Vis bilen er godkjent med alle mods og tollet med motoren så kanskje vi kan begynne å nærme oss 350 000kr i pris men 430 000kr lolol . Hadde kjøpt mye annet for de penga, er trossalt en 10år gammel bil. legg til 20-30k og du har en RS4 Bilen er fin den. Men så kan man ikke få igjen alt man har kostet på. Been there done that 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Juli 7, 2005 jepp er denne trur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Juli 7, 2005 Kan bekrefte at det er den der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Juli 20, 2005 Bilen er sikkert grei den, men jeg synes den var stygg når alt var svart. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 22, 2006 Bilen er sikkert grei den, men jeg synes den var stygg når alt var svart. Enig.. synes frontlyktene passer best urørte på sort bil.. blir liksom litt mye når de er helt sorte... og baklyktene hadde jeg hatt knall røde.. Takrails er et must på rs ja Men ellers var den grei.. men liker mye bedre den med Le mans felgene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet September 1, 2006 Mangla ene bak lyset før i uka her, men ellers så ser det ut som en svært potent bil.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet September 1, 2006 Mangla ene bak lyset før i uka her, men ellers så ser det ut som en svært potent bil.... Det gjorde den idag også når den var innom treffet etter kolonna kom igjen (mener også at ryggelyset lyste sammen med bremselysa).. Var mørkt, men så ut som en fet bil, og så ut til å gå bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet September 1, 2006 Den er ikke sånn som den var før.. så litt shabby ut.. Uvasket osv osv.. STOR forskjell fra forrige gang jeg så den.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...