S6 C4 instrument, flytte over målerene til vanlig A6 instrument?

Anbefalte innlegg

Har en A6 C4 2.5tdiq som jeg vil ha i et s6 instrument i. Vet godt at det passer rett i, bare å kode om turteller osv. Men det som er, er at s6 har "bar" i kjørekomputeren, der jeg har aktuelt forbruk. Iom jeg vil at det skal virke som det er i dag, lurer jeg på om noen vet om det går ann å flytte over turteller, speedometer osv over på mitt instrument.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke forsøk men alle instrumentene lar seg skru av, så det vil overraske meg dersom dette ikke vil fungere. En like interessant problemstilling er hva som skjer med bar kontra forbruk hvis du bare flytter S-instrumentet over på tdi-bil. Er vel flere i klubben som har forsøkt dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel og bruke instrument fra s6 med v8 for den har vel forbruk istede for bar måler? : ) så er det bare å kode om til tdi instrument og bruke vagtacho eller liggende til å skifte kmstand? :)

men ja vil tro det går ann å flytte over skivene, hadde s2 instrumentet mitt helt i deler å satt sammen igjen, var ikke noe problem å ta av skivene og alt det der på det. er vel mye likt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.