#1 Skrevet Januar 25, 2017 Hei. Er på jakt etter ei havarert vr6 blokk, kan godt være tom for innmat, men tar gjerne en med råder og stempler også. Om det er blåst høl i blokka ved havari er det bare kjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 25, 2017 Hei. Er på jakt etter ei havarert vr6 blokk, kan godt være tom for innmat, men tar gjerne en med råder og stempler også. Om det er blåst høl i blokka ved havari er det bare kjekt. Nytt stuebord? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 25, 2017 Noen har vært på besøk og måtte kopiere meg... Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 25, 2017 ja og ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 25, 2017 Noen har vært på besøk og måtte kopiere meg... Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Det er jo ingen i hele verden som har gjort dette før deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 25, 2017 Det er jo ingen i hele verden som har gjort dette før deg. Bare komisk at det var null interesse før igår [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...