#1 Skrevet Januar 25, 2017 Hei. Har montert 01E kasse i B5n min da motor og litt annet har blitt oppgradert. Men sliter med clutchen. clutch pedalen går inn et lite stykke før den stopper helt opp og er knall hard. Noen snakker om at det kan vær utløserlageret som er for tynt og gjør at slavesylinder stempelet går helt ut og dermed at pedalen blir hard? Og noen sier at det må spaces eller en må ha et tykkere lager. Er det noen her som vet hva mye det må spaces eller hvor tykt et nytt lager må vær for at det skal funke ? eller hva annet som kan vær problemet ? Er montert enkeltmasse svinghjul. Takk til dere som måtte komme med tips og svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2017 På s4/rs4 b5 er det spacer mellom girkasse og motor. Usikker på om du må ha det på 1.8 med 01e? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2017 På s4/rs4 b5 er det spacer mellom girkasse og motor. Usikker på om du må ha det på 1.8 med 01e? Okey, litt usikker på hva som var der når eg monterte det.. får sjekke opp i det og se hva som er der. har de det så må vell eg også ha det da kanskje ? takk for tips ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2017 Er problemet at clutch ikke løser ut eller at clutch løser for tidlig og utløserlager bånner før pedal? Tror du må sjekke avstand mellom trykkplate og utløserlager, fins forskjellige spacere etter hvordan svinghjul du har 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 30, 2017 Er problemet at clutch ikke løser ut eller at clutch løser for tidlig og utløserlager bånner før pedal? Tror du må sjekke avstand mellom trykkplate og utløserlager, fins forskjellige spacere etter hvordan svinghjul du har Pedalen går bare litt inn før den blir helt hard og stopper helt opp. tar eg i så er det clutchpumpa det går utover, og deler seg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...