#1 Skrevet Januar 25, 2017 Hei, passaten våres tapper seg for strøm.. hadde først problemer med startsperre som slo inn hele tiden, smurte opp nøkkelhullet og bilen ble fin, så gikk det noen dager å batteriet var flatt. har byttet batteri men den tapper det over natta. Nå er jeg så lei av å bruke startkabler hver morgen at jeg spør om hjelp, dynamo er vel OK siden den ikke har varsel på ladelampe. Jeg mistenker feil på tenningslåsen men har ikke helt bestemt meg. Noen som vet pris på ny eller kan komme med noe lignende mysterie? Ruben 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2017 Sjekk om kjølevifta i front stopper etter kjøring. Opplevde noe lignende på den 3c en jeg hadde . Vifta gikk til batteriet var tomt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2017 Fant løsningen idag! Jordingen til starteren var rustet bort. lagde nytt jordingspunkt og alt var fint igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...