Anbefalte innlegg

Har fått ettermontert webasto fjernstyring i min vw caddy 2011 kort versjon. Blei gjort hos ein forhandler. Når eg starter webastoen med kontrollen "forsvinner" strømmen frå bilen. Som om ein sikring som ryker. 10-20 min seinare kommer strømmen tilbake og eg kan låse opp bilen. Nokon som har ei forklaring på dette eller løysning?

Snapchat-5617859730307425033.jpg

Snapchat-2752260305070675547.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor ikke ta kontakt med forhandler og reklamere på jobben de har gjort?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er planen. Men grunnen til at eg har postet dette nå er at eg ikkje kjem meg inni bilen i det hele tatt. Har kun opplåsing på førerdøra, men usikker om låsemekanismen trenger strøm for å fungere... Så det eg treng hjelp til er egentlig ein måte å få låst opp bilen uten nøkkel og uten strøm på bilen? batteriet er ikkje tomt heller btw :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du forsøkt å låse opp bilen med nøkkel i døra?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

defekt sylinder, vil egentlig ha hjelp til å komme meg inn i bilen så eg får åpna panseret feks eller åpna panseret mens bilen er låst

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke lås bilen; ingen som stjeler den åkkesom. Låse bilen er oppskrytt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant. Ringer bilbergning imorgen. Lommebok og verktøy ligger i bilen så må få den åpnet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det et nøkkelhull under håndtaket på bakdøren da ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sa du ikke at låsen sluttet å virke kun de 20 min Webastoen gikk?

Edit; så ditt andre innlegg nå. Har du forsøkt å holde inne åpne knappen på fjernkontroll; da åpner alle vinduene på min ihvertfall. Har du forsøkt å stoppe Webasto og se om strømmen kommer tilbake?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.