#1 Skrevet Januar 26, 2017 Har fått ettermontert webasto fjernstyring i min vw caddy 2011 kort versjon. Blei gjort hos ein forhandler. Når eg starter webastoen med kontrollen "forsvinner" strømmen frå bilen. Som om ein sikring som ryker. 10-20 min seinare kommer strømmen tilbake og eg kan låse opp bilen. Nokon som har ei forklaring på dette eller løysning? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 26, 2017 Hvorfor ikke ta kontakt med forhandler og reklamere på jobben de har gjort? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 26, 2017 Er planen. Men grunnen til at eg har postet dette nå er at eg ikkje kjem meg inni bilen i det hele tatt. Har kun opplåsing på førerdøra, men usikker om låsemekanismen trenger strøm for å fungere... Så det eg treng hjelp til er egentlig ein måte å få låst opp bilen uten nøkkel og uten strøm på bilen? batteriet er ikkje tomt heller btw 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 26, 2017 Har du forsøkt å låse opp bilen med nøkkel i døra? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 26, 2017 defekt sylinder, vil egentlig ha hjelp til å komme meg inn i bilen så eg får åpna panseret feks eller åpna panseret mens bilen er låst 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 26, 2017 Ikke lås bilen; ingen som stjeler den åkkesom. Låse bilen er oppskrytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 26, 2017 Det er sant. Ringer bilbergning imorgen. Lommebok og verktøy ligger i bilen så må få den åpnet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 26, 2017 Er ikke det et nøkkelhull under håndtaket på bakdøren da ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 26, 2017 Sa du ikke at låsen sluttet å virke kun de 20 min Webastoen gikk? Edit; så ditt andre innlegg nå. Har du forsøkt å holde inne åpne knappen på fjernkontroll; da åpner alle vinduene på min ihvertfall. Har du forsøkt å stoppe Webasto og se om strømmen kommer tilbake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...