Hvor mange her er int. i UFO oppgradering kitt?

Anbefalte innlegg

Heisann

Vil lufte dette litt. :) Hvem i klubben er int i UFO ombyggingskitt til sin 200 20V,V8/S4? Passer rett på Fjærbein uten modifiseringer.

Dette er kun for å vite hvor stor interessen er. Ingen påmelding til gruppekjøp (enda) : smil :

Priser fra 8000,- til 12000,- alt etter hva du vil ha. Ikke TUV godkjente adaptere. Da blir prisen min 18000,-

Litt fakta:

Skiver fra Mercedes (320x30mm)

Caliper fra Brembo (4-stemplet)

Klosser fra brembo/ebc

Adapter i tilpasset UFO fjærbein

brembo.jpg

skiver.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var som F*en da, bare et halvt år etter at jeg kjøpte nye bremser på bilen min....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe ala BIRA? (http://www.bira.org)

Nei. Eller ja..på en måte. : rolleyes Adapter er forsket ut og laget på mekanisk verksted. Noe alle kan gjøre,men det er liksom den tiden og modifiseringen av adapter som tar litt tid :o

Skal være godt svensk stål dette :)

Steinar: Ja dette er noe jeg har sett på svensk sider og danske. Annonser på blandt annet nordicaudi.se for å nevne noen. Skal funke bra dette. Eneste minus for meg er at jeg har nye sommer/vinterdekk i 15" : bh : Her er minimum 17". Kan være heldig med noe 16" er du heldig.

Måtte bare lufte dette ut for dere. Blir det kjøp så ankommer de tr.lag og videre salg derfra. Setter lillebror på saken! : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 17" vinter og 19" sommer jeg .. :D Men er raka fant akkurat nå, så det blir eventuelt til neste år....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har 17" vinter og 19" sommer jeg .. :D Men er raka fant akkurat nå, så det blir eventuelt til neste år....

Ok.Men da slipper du å skifte felger værtfall : smil :

Kitt kan evt bli handlet inn til gruppekjøp om 2-3 mnd. Akkurat nå så har firmaet større oppdrag på bilprosjekter. :) Ved gruppekjøp så minimum 5 stk.

Selv så vil jeg gå for et kitt med slisset skiver. Planlegger 330x30mm. : rock :

Bjørn Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg kjøper blir det selvsagt det råeste som er plass til under 17" felg... : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis jeg kjøper blir det selvsagt det råeste som er plass til under 17" felg... : rock :

Ja ikke sant : smil : Vi får se hva det blir til utover. Bremser må en ha uansett. 1 BUD!! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er inntresert i oppgradering.

Har også nye 16" vinterfelger og dekk, som også er "max" på dei vegene eg kjører på om vinteren. Så hadde vert fint med noko som gjekk inni 16".,,,

Skulle jo vert slissa og borra da.

Små bremser som bremser bra. :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Og så jeg som *endelig* har fått fatt i S6-fjærbein!! Ja, ja.. Kan ikke vinne alltid! Får trøste meg med at jeg bare må ut med det dobbelte i tillegg til at beina koster over 5 lapper! :P

Men jeg er muligens interessert i å være med på gruppekjøp på calipere, dersom det blir noen som _kan_ gå under originale 16", som f.eks. 993tt-calipere. (sannsynligvis de du har avbildet.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Og så jeg som *endelig* har fått fatt i S6-fjærbein!! Ja, ja.. Kan ikke vinne alltid! Får trøste meg med at jeg bare må ut med det dobbelte i tillegg til at beina koster over 5 lapper! :P

Men jeg er muligens interessert i å være med på gruppekjøp på calipere, dersom det blir noen som _kan_ gå under originale 16", som f.eks. 993tt-calipere. (sannsynligvis de du har avbildet.)

Sukk.. ja du er ikke alene om å få denne beskjeden kjapt og uventet.

Får priser iløpet av uken,men vil ikke få gruppepris på caliper etc før om 2 mnd da firma har mye å gjøre. Vil også satse på 16" på vinter. 17" blir for brutalt :) Kommer tilbake med info ang caliper og hvilke skiver som kan brukes på de. : smil : Inntil videre så må man kjøre med ufo : bh :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer litt oppdatering.

Når det gjelder skivene så er dette litt "sært" pga at de må utvides ca 2mm i nav.dia + at skiva må dreies noe av. Noe som jeg ikke liker helt pga vis noe skjer så tar det litt tid å få i ny skive pga må bearbeides før montering. Kan selvfølgelig lage par stk i reserve. Men det koster det også.

Å få slisset skiver koster ca.350kr pr.stk

Oppsett: 4 stemplet brembo caliper,klosser,320x30mm,adapter kommer på 9000kr eks frakt/mva fra sverige. :)

I tillegg kommer 350kr.stk for å slisse/borre skiver.

Såklart svenske kr :P

Alt av utstyr befinner seg i Stockholm.

For min sin del så vil jeg avvente til at jeg får laget en egen brakett der A8 skiver kan brukes. :)

Bjørn Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer litt oppdatering.

Oppsett: 4 stemplet brembo caliper,klosser,320x30mm,adapter kommer på 9000kr eks frakt/mva fra sverige. :)

I tillegg kommer 350kr.stk for å slisse/borre skiver.

Bjørn Tore

320mm, Går vell ikkje under 16" feller... eller? Ikkje så værst pris da.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

320mm, Går vell ikkje under 16" feller... eller? Ikkje så værst pris da.

Litt usikker der : klø : Noen kan jo gå. Da med ET35 og som bygger bra ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må ha oppgradering, vurdere å lage braketter selv dersom jeg ikke kan kjøpe. Synes derfor dette ser spennende ut...

J

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

er også intresert om prisen blir bra

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ VIL AU HA!!! :)

Joda.... veldig intresert i dette.

Har 18" sommer og 17" vinter. Så det burde vel gå bra.

Menmen....... adapter.... må vel ha det og da. Skaffe det og?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ VIL AU HA!!! :)

Joda.... veldig intresert i dette.

Har 18" sommer og 17" vinter. Så det burde vel gå bra.

Menmen....... adapter.... må vel ha det og da. Skaffe det og?

Oppsett: 4 stemplet brembo caliper,klosser,320x30mm,adapter kommer på 9000kr eks frakt/mva fra sverige.

Adapter er med i prisen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn Tore: Siden du skal selge 200'n nå legger du dette prosjektet på hylla?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:)

Bjørn Tore: Siden du skal selge 200'n nå legger du dette prosjektet på hylla?

Ja blir nok å droppe dette på 200'en. Men har priser og kontaktperson for dere som er intressert i å skaffe bedre bremser på Audi med org.ufo bremser. Eneste jeg ikke har fått pris på er frakten,men ca 600kr i frakt ettersom pakken veier 30kg.

Hadde sist kontakt med han i uke 28,og da hadde han 2 sett klar for levering,begynner å bli en stund siden da og regner med at fler adapter'e er ferdige :)

Evt gruppepris skulle jeg få når jeg hadde fått antall kjøpere. Min 5.stk

Kjapt regnet og sånn ca.priser :)

Få pakken hjem til deg ink mva:10500,-nok

Få pakken sendt til f.eks åre postkontor:8400,-nok

Det beste hadde vel vært å hentet de hos vår kjære nabo i Stockholm,lett kjøretur fra f.eks Oslo : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.