#1 Skrevet Januar 28, 2017 Legg ut bilder og film ifra treffet her. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2017 Et par uredigert rett fra kamera fra meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2017 Hvordan var oppmøtet? Styret fornøyd? Pokker som det irriterer meg at jeg ikke var hjemme.. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2017 Hvordan var oppmøtet? Styret fornøyd? Pokker som det irriterer meg at jeg ikke var hjemme.. Sent from my iPhone using Tapatalk Virker som de som kom koste seg, men kunne fint hatt dobbelt så mange biler på banen. Så tydelig at helgens event ikke passet med kalendern til folk denne gangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2017 Ingen bilder av Ottar og Julian sitt stunt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2017 Ingen bilder av Ottar og Julian sitt stunt? Julian har lagt ut en film på youtube av det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 29, 2017 Ja den så jeg tenkte på hvordan bilen så ut etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Januar 29, 2017 Ja den så jeg tenkte på hvordan bilen så ut etterpå Og for de som fortsatt bruker krefter på å diskutere kravet om bur når man kjører ispigg, her er hvorfor: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Januar 29, 2017 : eek : godt du hadde bur! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Januar 29, 2017 Andreas i godt driv https://vimeo.com/201543041 Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Januar 29, 2017 (endret) En liten videosnutt (med Odd Magne bak rattet) av de første par rolige rundene på fredag(derfor er det en del prating underveis ). Dessverre ble det trykk på vannet så ble den eneste kjøringen denne helgen Gir i alle fall en liten oversikt over banen til de som ikke var der. Rettstrekka var så lang at folk kjørte i stykker dekk pga hastighet. Slapp opp gassen på 200 for å være sikker 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Januar 29, 2017 Og for de som fortsatt bruker krefter på å diskutere kravet om bur når man kjører ispigg, her er hvorfor: "Klipp ut av bilder og film..." Er det ikke førermøter på istreffene? Hva får sjåfører til å bare kjøre avgårde rett etter at en bil har snurret to ganger(!!) uten å kjøre på si for å sjekka t det går bra med folk??? Slik går pokker ikke ann. En ting er å passer på egen sikkerhet, men det å kjøre vekk er ikke det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 29, 2017 "Klipp ut av bilder og film..." Er det ikke førermøter på istreffene? Hva får sjåfører til å bare kjøre avgårde rett etter at en bil har snurret to ganger(!!) uten å kjøre på si for å sjekka t det går bra med folk??? Slik går pokker ikke ann. En ting er å passer på egen sikkerhet, men det å kjøre vekk er ikke det. Uten å vite nøyaktig hva som ble sagt på førermøte i helga (satt i sekreteriat) så pleier vi å gi beskjed om å holde seg i bilen og la funksjonærer gjøre jobben sin. Ved ulykke skal man kjøre sagte forbi området (gulflagg). Stopper det flere biler på banen på samme sted utgjør det en større risiko med såpass dårlig sikt det kan være på en isbane. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Januar 29, 2017 (endret) "Klipp ut av bilder og film..." Er det ikke førermøter på istreffene? Hva får sjåfører til å bare kjøre avgårde rett etter at en bil har snurret to ganger(!!) uten å kjøre på si for å sjekka t det går bra med folk??? Slik går pokker ikke ann. En ting er å passer på egen sikkerhet, men det å kjøre vekk er ikke det. Bilen som passerer er en kompis og enda en kompis som passasjer. Vi viste tegn til at vi var OK, både visuelt og via eget samband som vi i vennegjengen hadde Jo, vi har førermøter. Har du vært på et? Vi skal jo ikke gå ut av bilen før tauebil har ankommet Hadde vi sittet der livløse hadde det såklart vært et annet scenario! Noe annet du lurer på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Januar 29, 2017 Bilen som passerer er en kompis og enda en kompis som passasjer. Vi viste tegn til at vi var OK, både visuelt og via eget samband som vi i vennegjengen hadde Ble også raskt klart at dette var trøndere og alle vet at det skal mer til enn en rulle(eller to.....) for å knekke en trønder Fra spøk til alvor: Burde stilne diskusjonen om bur/ikke bur med ispigg dette......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Januar 30, 2017 Her er litt fra meg Takk for en fin helg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Januar 30, 2017 Ble også raskt klart at dette var trøndere og alle vet at det skal mer til enn en rulle(eller to.....) for å knekke en trønder Fra spøk til alvor: Burde stilne diskusjonen om bur/ikke bur med ispigg dette......... Og som seg hør og bør ble det selvfølgelig servert kake på aftertrack 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Januar 30, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Januar 31, 2017 Jørn Hauganfoto Kristensen har tatt noen bilder som han ønsket at vi delte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Januar 31, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Februar 2, 2017 Hvem kjører den siste 90-en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Februar 2, 2017 Ble lite tid til bilder, men fikk tatt noen. Fins flere bilder som kommer ila helgen. Team Lerkehaug Motorsport klar til kamp, 2.2t til venstre og 4.2 V8 til høyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Februar 4, 2017 Da er teaser ute. Jeg har fått tilbakemeldinger på at de siste videoene fra meg ikke er tilgjengelig via avspilling på tlf pga copyright på musikk o.l Jeg har ikke klart å finne ut av det desverre, siden det funker på alle enhetene jeg har prøvd (iPhone, iPad, Android) Men en løsning er å spille av som "skrivebords-enhet" eller lignende på telfonen din! Eller gjør det som er anbefalt, spill av på pc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Februar 4, 2017 Hjulløft! 🤔🤔 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Februar 4, 2017 Hvem har den hvite typ85`n ? noe tråd på den? Ser ut til å ha bra med effekt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...