#26 Skrevet Februar 4, 2017 Hvem har den hvite typ85`n ? noe tråd på den?Ser ut til å ha bra med effekt Fredrik Husby. Trur ikke det er noen tråd om den. Screamerpipe rett ut forskjermen, så den synge godt på sperra iallefall Sent fra min HTC One M9 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 4, 2017 Og han var glad i å ligge på sperra Til stor glede når man satt i transporteren uti midten der og så på 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 8, 2017 Da fikk jeg surra meg til å legge ut 360 graders vidoen Ikke noe spennende kjøring, men du får sett hele banen fra alle vinkler! Husk 4K! Har noen bilder av S3en min? nr 23, og evt Passarallien til Lasse nr 24? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 9, 2017 Noen som har flere bilder av A4n min ? Eller video 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 18, 2017 Noen som har flere bilder av A4n min ? Eller video Svarer meg selv jeg da 😛 fikk tak i noen bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 19, 2017 Noen som fikk tatt noen kule bilder av en svart Golf R mk7? Så flere som tok bilder rundt utpå banen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...