#1 Skrevet Januar 28, 2017 Sliter med å justere dieselpumpa. Om jeg stiller den inn med ei slik dial indicator clock til rundt det den skal være på, starter den ikke. Om jeg skyverhele pumpa det den går mot motoren starter bilen, men ryker grå hvitt noe vanvittig, noe som igjen betyr at den burde vært enda lengere mot motor? Mistenker at pumpa ikke er helt i null, selv om timing merket på drevet er riktig, pga drevet er tatt av og satt på igjen? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 28, 2017 Du har montert reima riktig ? Når du setter låsing i kam i bakkant så passer låse verktøyet rett i pumpa ? I ØD. Høres nemlig ut som at timinga er feil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 28, 2017 Ei tann feil på pumpå tenker eg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 28, 2017 (endret) Fikk justert litt. Starter og ryker mye mindre nåhttp://cloud.tapatalk.com/s/588cbbc9d3f60/VID_20170128_164114.mp4 Det er noe som ikke stemmer iallefall, for kam, veiv og pumpe er låst så går den dårlig selv om pumpa er dyttet helt mot motor. Har nå justert pumpa noen tenner feil med klokka og dyttet pumpa helt mot motor, da starter den lett og går bedre Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...