#1 Skrevet Januar 29, 2017 Hei. Noen som vet om en selvvask plass i Trondheim? En plass der man kan bruke svamp og bøtte. K2000 er konkurs. Noen andre plasser? Shell bilbyen har utrolig dårlig trykk i høytrykken. Noen som har noen andre plasser der man kan vaske? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 29, 2017 Circle K på Rosendal/Rønningsbakken 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 29, 2017 Circle K på Rosendal/Rønningsbakken Kan man vaske med bøtte og svamp der? Mulighet for varmevann? Hvordan er trykket på høytrykken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 29, 2017 Ja jeg har gjort det ved flere anledninger. Dog de har ikke vann-uttak i selve vaskehallen, men det er jo bare å spørre i disken så fyller dem bøtta. Evt ta med seg en bøtte med vann om man har bøtte med gamma seal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 29, 2017 Prøvd Karcher på sandmoen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 29, 2017 Prøvd Karcher på sandmoen? Nei, den er litt for langt ut av byen for meg. Hvordan er trykket der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2017 Synd med K2000! Håper det åpner raskt igjen. Som ett alternativ bruker jeg Starwash-anlegget på Lade, ved Dekk1. Ikke innendørs og noe kostbart, men det er ett alternativ. Godt trykk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...