Anbefalte innlegg

Jeg har et hull i slangen fra innsuget til turboen på min urquattro. Da jeg har hørt at den originale koster borti 3000 hos møller, skulle jeg gjerne hatt et tips om hvor jeg kan kjøpe slikt uoriginalt, og kanskje få tak i en som ikke ser ut som en støvsugerslange fra 1862 : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et hull i slangen fra innsuget til turboen på min urquattro. Da jeg har hørt at den originale koster borti 3000 hos møller, skulle jeg gjerne hatt et tips om hvor jeg kan kjøpe slikt uoriginalt, og kanskje få tak i en som ikke ser ut som en støvsugerslange fra 1862 : smil :

 

Hei Stian

Ser det er ingen som har noe svar til deg så jeg får prøve og gi deg min mening: rolleyes

Den orginale slange kjøpte jeg ny, og den koster 2800kr fra møller.Det er klart den som ser best ut! Mye dyr pga den er 50mm i ene enden og 60mm i andre enden(turbo)!

Men er du ute etter en billig løsning som funker kan du ta en tur innom http://www.tess.no og bestille silikon slange på 60mm og sette inn en liten 50mm slange:) innvendig mål..

 

Her har du bilde på de 2 variatene:

Hadde du bodd i nærheten kunne fu "fått" den jeg har;)

 

 

attachment.php?attachmentid=4367&stc=1

P1000871ggsmall.JPG

P1000872ggsmall.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det ja, takker så meget for hjelpen! Tror jeg går for den billige løsningen først ihvertfall, er andre ting på bilen som må prioriteres før en slangebit til 2800.. Den originalslangen du har bilde av der ligner ikke på den i min bil, den ser ut som om den er laget av noe stofflignende greier, med den "spiralfjæra" innvevd i stoffet. Det har gått hull i den mellom 2 "spiraler" helt i toppen og bilen går ikke som den skal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se det ja, takker så meget for hjelpen! Tror jeg går for den billige løsningen først ihvertfall, er andre ting på bilen som må prioriteres før en slangebit til 2800.. Den originalslangen du har bilde av der ligner ikke på den i min bil, den ser ut som om den er laget av noe stofflignende greier, med den "spiralfjæra" innvevd i stoffet. Det har gått hull i den mellom 2 "spiraler" helt i toppen og bilen går ikke som den skal.

 

Jo det er samma som du har, bare din som er gammel:)

Delenummer: 035 145 747c

 

Lykke til med slange bytte;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.