#1 Skrevet Januar 30, 2017 Hei! Da er det dags for nytt lokallagstreff. tenker vi møtes under broen kl 19 i morgen Vel møtt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Januar 30, 2017 Jammen meg tidlig ute du! Men kommer nok! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Januar 30, 2017 Trur eg skal greie å rote meg ut der og denne gangen. Håper nokon stiller med vag-com 👍 Sent fra min SM-A510F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Januar 30, 2017 Trur det er fare for overtid i morgen og på jobb, men om ikkje kommer eg Bra du er tidlig ute Fredrik 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Januar 31, 2017 har lagt vagcom i bilen så den er med! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 31, 2017 Trur eg skal greie å rote meg ut der og denne gangen. Håper nokon stiller med vag-com Sent fra min SM-A510F via Tapatalk Jaja, får være barnevakt eg då 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Januar 31, 2017 Får vel komme meg ut å vanske bilen først jeg da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...