#26 Skrevet Februar 3, 2017 Kan jo skope utgangene fra ECU i pluggen ved pin3 på alle, så ser du om det er signal der. Så kan du sjekke om det er kontakt mellom pinnen i pluggen og i pluggen til ECU. http://sjmautotechnik.com/trouble_shooting/20vpin.html Er det kontakt, er det sannsynligvis utgangen fra ECU. Jeg har ikke vært borti at tenningsmodulen kan ta knekken på en utgang fra ECU, men alt er jo mulig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Februar 7, 2017 Har fått sendt ecu til noen som har litt peiling på det her i distriktet. De kunne desverre ikke bekrefte mine mistanker helt sikkert, i og med at de ikke fant "åpenbare feil". De rådet meg til å prøve med en annen ecu, da de også mente på det kunne høres ut som at ecu var kaputt. Prøver å få tak i en styreenhet as we speak Noen som har peiling på hva jeg bør betale for en brukt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Februar 7, 2017 Greie AAN-ECU'er går for alt mellom 500 og 3000, så det er igrunn bare å velge.. Det må jo også være en i Haugesundsområdet som kan låne deg en sånn bare for å prøve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Februar 7, 2017 Det er det desverre dårlig med Får prøve meg på Stavanger og Bergen tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Februar 7, 2017 Kanskje Vidar Skotheim har en rimelig til salgs? Han har mye aan deler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Februar 7, 2017 kan få låne styreenheten våres, kan sende deg nr på den imorgen. befinner seg i stavanger.. Men hva med å prøve orginale coiler igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Februar 11, 2017 Har fått låne ECU av Ruben Israelsen nå, fikk plugga den i, men har fortsatt samme problem... Jeg er tom for ideer, men skal gå over alt en gang til. Noen som vet hvordan "puls" skal være? Er den målbar i volt?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Februar 12, 2017 Du skal ha pulse fra ecu på pin 3. Skal jeg ha 5V imellom pin 3 og 4 eller pin 3 og 2 ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Februar 12, 2017 Pin 3 og 2 Pulsen er målbar, men husk at det er snakk om millisekunder så et vanlig digitalt multimeter vil ikke fange det så tydelig opp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Februar 13, 2017 God kveld! Nå har dette LØST SEG ! Jeg undersøkte nærmere på det som jeg har kjøpt nytt, altså coilene og tilhørende ledningsnett. Stusset litt på at alle utenom sylinder 4 hadde ECU sign på pin 3. På sylinder 4 hadde den jord på pin 3 og ecu sign på pin 2. Fikk stukket ut kontaktene idag å bytta de om, å vips, der kom den siste sylinderen på plass! Må si at jeg er litt skuffet over at det var feil på det helt nye ledningsnettet... Jævlig kjipt dette her mtp at jeg har vært uten bil i ukesvis, og styrt på å feilsøkt på altslags mulige ting... Får trøste meg med det at bilen går nå, bytta tennpluggene samtidig også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Februar 13, 2017 Kjempe fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Februar 14, 2017 Bra at det løste seg Det var noe som ikke stemte med puls-målingen din ja! Flott! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...