Anbefalte innlegg

http://www.mc2k.no/blinder/Laser.htm

 

Noen som har testet denne. Ser at politiet i sverge frykter disse, da de er testet og politiet får bare "error" på lasern deres.... : rock :

 

Dette "skal" fungere............

 

Har jeg kjøpt, ja nå kan du lure.... : cool :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg nekter prinsipielt å tro på slikt før jeg får det demonstrert privat. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig..

 

Så dere det mythbuster programmet som handlet oom dette? De dekket en bil i alu folie og stod på som bare rakkern.. Bare jallametoder de testet, men morro lell..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte K40 DefuserPlus for ca. 5 år siden.

Det var etter jeg hadde mistet lappen og jeg sverget på at det ikke skulle skje i noen laserkontroll igjen. Nå er 5 år gått, men jeg har ikke kommet ut for noen laserkontroll. Så hvorvidt den har vært en nødvendighet eller ikke kan jo diskuteres. Og når man nå i tillegg får 7500,- i bot for å ha den i bilen pluss at de tar den ifra deg, så er vel det kanskje ett argument for å ikke bruke den.

 

Her er den jeg kjøpte. Den virker, det vet jeg. En av linkene i på siden er fra NRK dagsrevyen hvor de tester den:

http://www.topgear.no/produkter.php?subaction=showfull&id=1105918481&archive=&start_from=&ucat=2&

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var jo stor reportasje om dette nettop i sverges største avis, der politiet til slutt bare måtte innrømme at den virket....

 

Man må jo koble på bryter da, slik at straks man ser politiet, slår man den av. Hvis de bare får "error", kan de jo med sterk sansynlighet mistenke en for og ha noe muffens i fronten. Når du da har slått den av( og bremset kraftig samtidig)... :glad: får de skutt på deg, men sansynlighvis med "lovlig fart"

 

Slik det er blitt idag, sparer man den jo inn ved "første skyting" , så sannt de ikke finner ut du har en slik da, håpe håpe....

 

Bedre og få 7500, enn eventuellt bli tatt for eks i 180....( av og til sklir det jo litt ut...) :rolleye: , slipper iallefall buret,...

 

Det er verdt og prøve det meste med dagens satser på bøter...

 

Skal sies at den får for 2000 spenn da..... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.