#1 Skrevet Februar 1, 2017 (endret) Hei Jobber med å få på plass når Årabrot banen er ledig for et lite treff, På Maccen Oasen 19:30 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2017 Eg som hadde gleda meg til i dag. Skal prøva og huska neste uka ds 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 7, 2017 Blir det på Maccen foresten ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2017 Blir det på Maccen foresten ? Er vel kansje greit det, blir lett kaldt om skal stå ute hele kvelden :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 7, 2017 Ohyes! Merka godt det igår, vakje lenge eg stod ute på Karmøy Rådhus ihvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 7, 2017 Ohyes! Merka godt det igår, vakje lenge eg stod ute på Karmøy Rådhus ihvertfall Fotball trening med jr så fikk ikke mulighet, men bra det ble besluttet penger :-) Styremøte I Gokartklubben I morgen så ikke fått bekreftet alternative datoer enda, så mulig ikke får det før møte I morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 7, 2017 Kjente pulsen steg i slutten ihvertfall, nå er det bare resten igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 7, 2017 Håpa å få komma bort ein tur blei brått travelt med to små i hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 8, 2017 Kjem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 9, 2017 Komme 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 9, 2017 Maccen, vill de sei oasen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...