#1 Skrevet Februar 1, 2017 Hører med dere her jeg da jeg trenger litt hjelp. Har en passat 3bg som er litt elektrisk syk og trenger litt avlesning, noen som har mulighet? Beklager hvis det er feil sted å poste, bare å slette hvis dere vil ha det en anna plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 1, 2017 Bondefrogner eller Frogner? (Beklager hvis det er politisk ukorrekt, skylder på at jeg er Bergenser) litt travel denne uka, men kan sikkert få til noe i nær fremtid 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 1, 2017 Det er lokallagstreff på mandag. Må gjerne komme innom så kan vi ordne diagnose:) Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 1, 2017 Der sier du noe, vagcommen er med der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 1, 2017 Jeg kommer på mandag jeg, må jo se hvem jeg har med å gjøre her haha, og ja, vi snakker Bondefrogner, men finnes ikke bondegutt. Metro Lørenskog sant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 1, 2017 Jepp, Metro da stiller vi hvertfall 2 stykk med vagcom 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 1, 2017 Supert, nettop kjøpt bilen så veit så lite om den. Annet enn hva jeg har bytta selv 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 1, 2017 Skal bli godt med pizza =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 1, 2017 Velkommen i varmen, var meg du snakka med på facebook 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 1, 2017 Pleier parkere temmelig langt inn til høyre når du kjører inn i P-huset, til info 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 1, 2017 Så hyggelig Daniel Setter pris på at dere er så vennlige alle mann, ikke lett å være nyinnflytta hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 12, 2017 Noen som har ett bilbatteri å låne bort / selge billig? Sku starte bilen nå, men den er død... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Februar 12, 2017 Skal hive AGM batteriet inn i min så har et syrebatteri som kan selges, kan sjekke specsa i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Februar 13, 2017 Ordna seg, endte opp med nytt temabatteri enn så lenge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Februar 23, 2017 Nok et spørsmål her da, noen som har peil på hvor de gjør en bra lakkerings jobb til en grei kr.? Samme hvor det ligger innenfor rimlighetens grenser. Akershus, Hedmark, Oppland, Oslo, Østfold, Vestfold ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Februar 23, 2017 Hva skal gjøres. Hel lakkering eller flekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Februar 24, 2017 Hel lakkering, må ha base, farge og klar lakk. Alt det fikser jeg selv da jeg får det billig, og kan være behjelpelig med pussing hvis det trengs. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Februar 24, 2017 Hel lakkering, må ha base, farge og klar lakk. Alt det fikser jeg selv da jeg får det billig, og kan være behjelpelig med pussing hvis det trengs. Sånn for nysgjerrighetens skyld, hva er billig for farge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Februar 24, 2017 4000 for hele lakk pakka jeg trenger der eller var det noe annet du tenkte på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...