#1 Skrevet Februar 2, 2017 Da har jeg bestemt meg for å ikke kjøre aktiv deling i ny bil, så trenger jeg ikke dennehead uniten, da stereoen skal deles passivt fra forsterker og delefilter på frontsett. Dette er vell det nærmeste en kommer Pioneers vellkjente ODR spiller. Legger ved spesifikasjoner på spilleren tatt fra bilstereosenteret: Bluetooth med A2DP musikk streaming 2x USB inngang på baksiden 1x AUX 1x SD / SDHC-minnekort-inngang 192 x 48 piksler, 3-line LCD skjerm Innebygd MOSFET 50W x 4 forsterker 3x 5 volt RCA 3x Burr Brown D/A konvertere 2x 16-bånds grafisk equalizer (høyre + venstre) Auto EQ med målemic Advanced Sound Retriever App mode Forberedt for rattfjernbetjening Fjernkontroll inkludert Denne ble kjøpt ny av meg og har stått montert i kun 1 bil, ble tatt ut pga salg av bil. Spilleren og tilbehøret kommer i original emballasje, og er uskadd og fremstår som nytt uten skader. Her har du gylden mulighet til å skaffe deg en ekstremt bra cd-spiller med alskens tilkoblingsmulighter, og enormt mange justeringer for optimalisering av lyden i bilen din. Kan sende på kjøpers regning, og mot forskuddsbetaling. 2000,- inkl frakt for medlemmer av VACN. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 2, 2017 Noen flere bilder av den aktuelle spilleren: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mai 11, 2017 Du har PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...