#1 Skrevet Juni 24, 2005 Dette slår visst an i USA. Jeg kunne aldri tenkt meg det men hver sin lyst ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 24, 2005 Never underestimate the bad taste of an American....... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 24, 2005 Var faktisk litt kule de der, synes jeg! Har du flere bilder? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 24, 2005 Her er linken til bilen på Ebay. Ikke så mange fler av felgene men.. http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=6004&item=4556800412&sspagename=rvi%3A1%3A1v_home 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 24, 2005 Det er ikke de verste felgene jeg har sett, langt i fra. Jeg syns faktisk disse var verre, og denne bilen er ikke engang fra USA, men fra tyskland/østerrike (bilde fra årets Wörthersee) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 24, 2005 uh... sant nok ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 24, 2005 På enkelte feite biler passer det med mer kompakte felger. Men nå liker jeg små hjul med kant da. Ådien over fra Wørtersee syns jeg passet bra med (ganske) solide blinghjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 24, 2005 Det er ikke de verste felgene jeg har sett, langt i fra. Jeg syns faktisk disse var verre, og denne bilen er ikke engang fra USA, men fra tyskland/østerrike (bilde fra årets Wörthersee) Denne bilen var en av di mest smakfule "orginal" bilene som var på Wörthersee.. så de så!! denne hadde kun luft fjæring og kule hjul:) plus at han laget ribber i hele grillen:) Den var vel en av di som folk jogga etter for og ta bilde av! Jeg var en av di!!!! RÅTT sier bare jeg. den var mye bedre live:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 26, 2005 Dette slår visst an i USA. Jeg kunne aldri tenkt meg det men hver sin lyst ! Tror det er av av foreløig få felger man får i 21 tom med 5x112 boltsirkel, kanskje derfor han har satt de på... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 27, 2005 Tror det er av av foreløig få felger man får i 21 tom med 5x112 boltsirkel, kanskje derfor han har satt de på... Nei..SE HER Mobbe mobbe De er forøvrig dårlig på service på den butikken desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 28, 2005 Nei..SE HER Mobbe mobbe De er forøvrig dårlig på service på den butikken desverre At det finnes 1 felgtype til enn de jeg allerede vet om betyr vel ikke akkurat at det er flust å velge i 21 tom til VW/Audi...? Forresten, BBS RX2 fås i 9x21 ET25 til BMW og i 10,5x21 ET40 til både Merce/VW/Audi og BMW... Synd de ikke finnes i 9x21 ET40 med 5x112 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juni 28, 2005 Synes disse var litt tøffe: Kunne egentlig tenkt meg de i 21", men det blir nok dyyyre:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...