#1 Skrevet Februar 4, 2017 Driver og ser på en Audi A4 Allroad, 2,0 tdi 2011 mod. Er det noen kjente feil på disse, og ting man bør se etter. Takknemlig for svar. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 4, 2017 Sprekker i baklykter er et kjent problem på B8. Kommer ikke på noe spesielt egentlig. Men om du ser på 2.0 tdi, velg 143hk og ikke 120 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2017 Zinkslipp på bakluke, bakskjermer, dørkarmer og dører. Sliten EGR som lekker olje, korrodert klima-radiator(denne sitter fremst og får kjenne det helt nederst), trøbbel med bakre park sensorer når det er vått(p.g.a aluminiumsplata, og her har møller en fiks vet jeg). Det er er vel stort sett mine erfaringer etter å ha eid en B8 allroad i 5år. Stort sett feilfrie biler! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2017 Hjullager og keyless sensorer er vanlig at ryker på B8. I tillegg har jeg sett at mange allroader sliter med at plastskjermene løsner litt. Ellers er det fenomenalt gode biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2017 - Hjullager er vel noe en blir godt kjent med som B8 eier. - 2.0 TDI 170 er noe plaget med svinghjul. Flesteparten som ligger ute for salg har fått nytt svinghjul etter 180k. - Sprekker i baklykter er relativt vanlig. Møller mener dette er for sterke vaskemidler. (Dog har det bare skjedd på 1 av 4 baklykter hos meg, så finner den unnskyldningen usannsynlig) - Om en har LED baklykter (ekstrautstyr) så kan en LED ryke med tiden. Har ikke hørt om noe med at plastikken løsner. Heller tvert imot, er visst et mareritt å få av. Sprekker i baklykter er et kjent problem på B8. Kommer ikke på noe spesielt egentlig. Men om du ser på 2.0 tdi, velg 143hk og ikke 120 Jeg har fått for meg at 120hk er nøyaktig samme motor som 143hk, bare med annen programvare. Må jo være penger å hente på å kjøpe 120hk og så chippe den. Regner med 120hk er en del billigere i innkjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 5, 2017 120hk kommer med bare i vanlig a4 og med forhjulstrekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 5, 2017 Svigers har 120 hesteren; helt grei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 6, 2017 Sprekker i baklykter er et kjent problem på B8. Kommer ikke på noe spesielt egentlig. Men om du ser på 2.0 tdi, velg 143hk og ikke 120 Måtte bytte 4 baklykter på min gamle 2010 B8 allroad utenom garanti=dyrt... A4 Allroad kommer vel ikke med 120Hk oljebrenner? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...