#1 Skrevet Februar 4, 2017 Hei, Noen som vet om det fortsatt er mulig å få tak i original kanal til Golf 1 2dørs? Eventuelt har noen en liggende? (venstre side) Mvh Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 5, 2017 Jeg har kanaler liggende..Ikke originale da men. 2 stk Klokkerholm og 2 stk av ukjent fabrikat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 5, 2017 nice! Kan du sende meg bilde av begge typene på PM? Kan du ta et bilde spesielt av linjen (se bilde). De eldre delene har jeg sett er bedre enn de nye på akkurat dette. Illustrasjons bilde: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 5, 2017 Send meg mail adressen din, så sender jeg bilder pr mail. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 5, 2017 PM sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...