Supersport Black Edition Coilovere A4 B8

Anbefalte innlegg

Selger et sett med Supersport Black edition coilovere, settet er komplett og har sittet på en 2009 Audi A4 Avant FWD 2.0TDi i ca 3 år.

 

Fungerte utmerket når de ble skrudd av bil.

 

Tüv papirer finnes.

 

Justeringskruene bak sklir lett, de foran må nok smøres opp for å enkelt kunne justeres.

 

Selges billig som de er.

 

Medlemspris 1500,- (må hentes).

 

Settet befinner seg rett nord for Oslo.

 

2017-02-05 21.56.36.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit du om det er samme settet til quattro? Jeg har quattro serru.

Og har du bilder av når du hadde det på din bil? Er litt småredd for at det ikke går lavt nok bak, ellers interessert om det er i fungerende god stand! :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veit du om det er samme settet til quattro? Jeg har quattro serru.

Og har du bilder av når du hadde det på din bil? Er litt småredd for at det ikke går lavt nok bak, ellers interessert om det er i fungerende god stand! :)

 

Tüv papirene sier Audi A4 B8 Avant / Avant quattro / S4 Avant ser jeg. Du får med disse selvfølgelig. :)

 

Her har du et bilde av de på min bil.

 

audi_A4.jpg

 

Fin høyde foran med mye igjen å justere på, bak er de justert i bunn på bildet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som det forskjellige fjører foran pga vekt, bak er det samme. Så kommer litt ann på hvilken motor du har tror jeg, sjekk vognkortet.

 

Er enten opp til 1080 kg på foraksel, eller fra 1081 kg til 1180 kg. Det er de førstnevnte jeg har.

 

tuv_Senk.PNG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, faen, Avant ja.. hehe, det glemte jeg å tenkte over. Er sedan jeg har :) men så lenge vekta samsvarer, så bør det vel kanskje ikke ha så mye å si?

 

Må sjekke det med akselvekta da :) holder deg oppdatert

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, faen, Avant ja.. hehe, det glemte jeg å tenkte over. Er sedan jeg har :) men så lenge vekta samsvarer, så bør det vel kanskje ikke ha så mye å si?

 

Må sjekke det med akselvekta da :) holder deg oppdatert

 

Usikker på om sedan ser anderledes ut i bakstilling, men tror ikke det.

 

Om det passer er det ikke noe problem, men du vil ikke kunne få det godkjent på BT. Har du ikke planer om det uansett så går det jo fint.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte med avant sett supersport på sedan :) så det går :) ble dog pinnestivt hos meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte med avant sett supersport på sedan :) så det går :) ble dog pinnestivt hos meg :)

 

Ja er nok en annen tillatt akselvekt bak på avant, så da blir det rimelig stivt på en sedan. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte med avant sett supersport på sedan :) så det går :) ble dog pinnestivt hos meg :)

 

Hei! Takk for svaret ditt, da blei det oppklart!

Og tror da dessverre jeg hopper over da gitt.

Tenker å ha lyst til å godkjenne når jeg først gjør det.

 

Lykke til med salget :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.