#1 Skrevet Februar 8, 2017 (endret) 95 Audi RS2 motor, ADU 002380 selges! Mangler org RS2 manifolder, turbo og kammer. Følger med S2 kammer, innsug med dyser, fuelrail og spjeld, eksosmanifold, turbo, oljekjøler, trykkrør, slanger og downpipe om noen ønsker det. Plukket av topp(ADU 002380), den er helt strøken, ingen sprekker og er aldri planet! Bilen har gått i Norge siden -95. Km. ca. 300000. Har av en eller annen grunn stått ferskvann i sylindere(sikker etter vask eller kondens), må borres. Veivparti i komplett shortblock roterer helt fint og sikkert helt i orden vil jeg tro. Selges kr. 9000/bud for alt eller selges i deler. Mvh. Lindvall Tlf. 91559191 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 8, 2017 Så mao er det egentlig en plain ABY-motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 8, 2017 ADU motor nr på topp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 8, 2017 (endret) Så mao er det egentlig en plain ABY-motor? Nei, du vet sikkert att det sitter Porsche-råder i RS2 motoren..... Edit: Ser ut som du har helt rett! Mvh. Lindvall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2017 ADU motor nr på topp? Hei! Det står ADU 002380 Mvh. Lindvall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 9, 2017 Nei, du vet sikkert att det sitter Porsche-råder i RS2 motoren..... Mvh. Lindvall Nei, rådene er lik på de fleste femmere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 9, 2017 Nei, rådene er lik på de fleste femmere. Takker, dette var helt nytt for meg, har bestandig hørt at det er egne råder i RS2`n! Til og med folk som har skrudd på disse tidligere sa det. Jeg hadde en RS2 i 99, heldigvis holdt rådene seg inne i blokka så jeg slapp å studere de.... Mvh. Lindvall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 9, 2017 Ble veldig nysgjerrig på hvor jeg hadde denne "vranglæren" angående Porsche-råder i RS2 motorer i fra, ringte en kamerat av meg og han kunne fortelle at det var vår gamle venn "lystløgner" Dahlbäck dette kom i fra! Da gikk kabalen opp...... Mvh. Lindvall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 3, 2017 Opp.... Mvh. Lindvall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 10, 2017 Solgt! Blir sannsynlig noen S2/RS2 deler til overs som skal selges, kommer tilbake med ny annonse. Mvh. Lindvall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...