#1 Skrevet Februar 8, 2017 (endret) Noen som har byttet strammehjulet til profilreimen / multireim på 2.0 TDI-motoren som sitter i 2012 Passat (og lignende modeller) Er enkelt å komme til å slakke reima og låse av strammehjulet, men selve mekanismen er festet fra baksiden med en umbraco eller torx skrue, og jeg ser ikke helt hvordan jeg skal komme til for å få løsnet denne.. Noen som sitter på en DIY på dette, evt. link til plass hvor dette forklares? Eller sitter med kunnskapen i hodet Er det slik at man må ut med dynamo for å komme til denne festeskruen, eller må man av med mye "tilbehør" rundt braketten som holder dynamo, strammehjul, AC-pumpe?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2017 Fant løsningen her: Ikke så mye jobb som det ser ut til når man først får bilen opp på bukk / bukker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...