#1 Skrevet Februar 8, 2017 (endret) Hei. Vurderer å selge grenrøret mitt da jeg vil ha en annen plassering, det er ett "sport quattro" grenrør i rørversjon... ganske orginal plassering men plass til mye større turbo enn på ett rs2 grenrør eller lignende! Orginal wg med strammere fjær følger også med! Påsveist T4 flens men egentlig t3 flens så mulig å få tilbake denne om man kapper av den påsveist flensen... Tenkte 2000kr for dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 1, 2017 Ny pris! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 8, 2017 Opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2017 Dette flower godt til hvor mye`? Nok? heh.. Trenger egentlig ikke WG'n men.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2017 Har selv bremset 530whp på det men det flower nok mer enn det, jeg bytter bare pga jeg vil ha annen plassering på turbo samt at jeg skal over på v-band på wg så enklere å bytte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2017 Solgt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...