#1 Skrevet Februar 9, 2017 (endret) Som topic sier lurer jeg på hvor man kan få tak i tappeplugg for olje med magnet. Helst ikke fra ebay, men noe som kan skaffes raskt og enkelt innenlands. Forslag mottas med takk Edit: Dette er til en 2,2 aan motor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2017 Pluggen har du, så finn en egnet magnet f.eks. på Clas el.l. Den detter ikke ut.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 11, 2017 Fulgte Bjørn Erik sitt råd og ordnet det selv. Kjøpte denne på clas ohlson: http://m.clasohlson.com/no/Neodym-magnet/Pr310564000 Slipte av litt i kanten så kunne jeg banke den fint på plass Ble seende slik ut: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 11, 2017 Lignet veldig på min.. Sent fra min SM-G900F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 11, 2017 Hvordan ser pluggen ut uten magnet? Og hvordan løser man dette på plugger med tupp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 11, 2017 Pluggen er hul inni. Ca 15,5mm innvendig diameter. Magneten var 16mm utvendig så det var bare å slipe litt forsiktig og kakke den nedi med en hammer. Om oljepluggen har tupp går det jo ann å Borre opp et hull og gjenge opp for så å skru magneten fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...