#1 Skrevet Februar 9, 2017 (endret) Har liggende igjen noen deler fra et 2,7tt prosjekt. Motorkode BES. Toppdeksel BES Innsugsmanifold med spjeld BES Coiler ala 2,0tfsi med innebygde tenningsmoduler fra BES Motorstyrenhet BES Styrenhet girkasse/tiptronic Tåkelys + gitter Klimadisplay til enkel DIN Startmotor Dynamo Radiator Styrenehet/kontrollmodul luftfjæring Luftmengdemåler Diverse vifter Nivåsensorer begge sider framme Servopumpe Deksel under motor og girkasse Allroad alu dørlister komplett alle 4 Org. 17" Allroad hjul med gode Yokohama Geolander dekk i 225/55/17, mønsterdybde 7mm. Felg er 7,5x17 ET25 [/img] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 9, 2017 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2017 Pris på toppdeksler og coiler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2017 pris på platene under motor og gir? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2017 pris på platene under motor og gir? 900,- + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2017 Pris på toppdeksler og coiler? 1000,- + frakt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 13, 2017 900,- + frakt Okei:) da skal jeg sjekke Åssen platene jeg har først:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 13, 2017 Pris på dørlistene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 13, 2017 900,- + frakt Kan jeg kjøpe bare deksel under girkasse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 13, 2017 2000,- Forsøkte å svare deg på pm, men innboksen din var visst ikke mottakelig for flere.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 13, 2017 Kan jeg kjøpe bare deksel under girkasse? Selger de helst samlet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Februar 13, 2017 pris på dynamo? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 30, 2017 Er toppdekslene solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 31, 2017 Nei, dem har jeg liggende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juni 27, 2017 Pm sendt Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 9, 2017 Toppdeksler solgt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 16, 2017 Hei Har du tåkelyktene liggende, som er avbildet øverst til høyre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 21, 2017 Toppdeksler og coiler er solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 21, 2017 Hei Har du tåkelyktene liggende, som er avbildet øverst til høyre? Beklager sent svar. Tåkelysene har jeg, samt begge gitter dersom du skulle trenge det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Juli 21, 2017 Beklager sent svar. Tåkelysene har jeg, samt begge gitter dersom du skulle trenge det Siden du ikke oppgir noe pris, så byr jeg deg fem hundre blanke kroner for begge to lyktene, om de er hele selvsagt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Juli 26, 2017 Har svart på din PM, men mangler respons fra deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...