hvorfor kutter motor å dra?

Anbefalte innlegg

motoren vil ikke dra over 4000 etter jeg har kjørt en 5min, tempraturen er normal men den står og "lugger" litt på tomgang... noen som har vært borti dette? er en TT 180hk....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEi sann.

 

Hvor lang har bilen din gått David? Har en kamerat som har samme problemet på sin passat med tomgangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

130000 har den rulla nå... men lugginga er ikke så ille det værste er at den ikke går mer enn en 1.1 L fiesta...:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan tyde på at Turboen begynner å bli dårlig. Har du sjekket olje? hvis den bruker mye olje så er det ville jeg levert den inn til sjekk (mulig lekkasje)

Er det sånn at den går i bølger på tomgang liksom??

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei ikke bølger, det rykker litt i bilen på en måte... er ikke sånn hele tia men ganske ofte...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merklig greier det der. Kan ikke være coilen som er dårlig da?? Ta og sjekk det du. Har en kamerat som hadde noen av det samme greiene på sin 1,8T.Motoren hans ble også plutslig VELDIG varm også lygga den noe jævlig. Er det ikke den så veit jeg ikke hva det kan være desverre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det fryktelig dyrt og ta et feilsøk på den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei dette er ikke dyrt. Bare kontakt et verksted som er flinke med VAG.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det skal jeg prøve veit ikke om noen verksteder men får prøve å finne noen som har vagcom litt fort... skal egentlig kjøre til bergen på mandag seru, men det ser mørkt ut nå...:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe du finner ut av dette. Skal du til Bergen og har tid så bare ta og ring meg 92057720 så kan TT gutta ta en bilprat.

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

håper det jeg å... skal ringe hvis jeg kommer meg dit med TTen jeg. må bare få ordna den... veit ikke om noen private i området her som har peil på vagcom a? som sjekker for en pemge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arne W som er lokallagsleder i OSLO har vagcom, Han er også en STOLT TT entusiast så hvis du kontakter han så kan hen sikkert hjelpe deg. sender deg PM med nummeret han nå.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.