#1 Skrevet Februar 10, 2017 Hei, min første post her på forumet så håper jeg gjør dette riktig Jeg har en Caddy Mk1 85' Modell, med 1,6 Bensiner EW. Jeg har denne mest som morobil, en jeg kan jobbe med tidvis for å lære meg å skru mer bil, samt ha med på festivaler til sommeren. Jeg har hatt litt fusk med motor, noe jeg skal se på, men av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvilke deler fra andre modeller som kan passe denne? Skulle kanskje byttet en dør også, og hvilke golf modeller har en tilsvarende om jeg skulle se etter dette. Fant også en salgsannonse på finn for en 1.8 GL motor: https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=87851905 , og lurer på om dette hadde vært noe som passer i denne bilen. På forhånd takk for alle tips 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2017 Webcon selger bolt on erstatningskit. K-jet som har stått lagret lenge kan gi mer hodebry enn en bedriten gammel forgasser. Ganske fintfølende og vanskelig å feilsøke på, selv om det finnes mange guider på nettet. Du må uansett bytte ledningsnett skal du inn med den motoren, pluss mest sannsynlig skifte tank. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...