#1 Skrevet Februar 10, 2017 Hei Merker at min -11 VW Passat B7 2.0tdi 170hk begynner å bli treg å start når kald. Må jeg kjøpe originalt batteri på denne og legge inn koden i vagcom? Sjekket med min vagcom og da var det bare masse 1. tall i serienummeret... Er Varta batteri jeg har nå Hva slags batteri anbefaler dere? På forhånd takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 10, 2017 Strålende fornøyd med Banner P7740 i både Audien og folkevogna. 1200,- hos Entrack. https://www.naf.no/forbrukertester/test-av-utstyr/test-av-bilbatterier/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2017 Takk for svar!' Måtte du kode den inn i vagcom? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2017 Nei, men vår nyeste bil er en 2007 modell. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 14, 2017 Nei, men vår nyeste bil er en 2007 modell. OKi, den er grei. Takk takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 15, 2017 vi kodet ikke inn noen ting når vi skiftet batteri til ett større. Ble lettstartet å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...