#1 Skrevet Februar 11, 2017 Jeg har uavhengig bakhjulsoppheng,er det det samme som multilink,eller er det twist-beam? Ser forøvrig at H&R sitt monotube høydejusterbart senker 40-70mm foran og 30-60mm bak,hvor måles dette fra? I mitt hode føles dette lite ut. Til sammenligning senker mine nåværende H&R-senkefjærer 40mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 11, 2017 Uavhengig fjæring på hvert bakhjul = Multilink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 12, 2017 Det som står nevnt er det som er lovlig senk de fleste sett senker en del mer en det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 12, 2017 Disse målene er ikke lett å bli klok på Det skal vist være et gjennom snitt for de testet bilene Alt er også avhengig av egenvekt En bil med høy egenvekt vil få en lavere høyde en en med mindre egenvekt på samme stilling Også må en inn å se på tuv papirene om hvor mye som kan justeres Noen sett tillater så lite som 5mm differanse på justeringen på stille skruene fra høyest til lavest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 12, 2017 Disse målene er ikke lett å bli klok påDet skal vist være et gjennom snitt for de testet bilene Alt er også avhengig av egenvekt En bil med høy egenvekt vil få en lavere høyde en en med mindre egenvekt på samme stilling Også må en inn å se på tuv papirene om hvor mye som kan justeres Noen sett tillater så lite som 5mm differanse på justeringen på stille skruene fra høyest til lavest Hva har du av justerbart å anbefale til Beetle'n,Martin? Send meg gjerne en PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 12, 2017 Er lei av søppel produkter og leverer kun gode produkter samt fra levrandører som stiller opp med deler etc HR og Bilstein og Eibach Send Mail med reg nr så sjekker jeg pris etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 12, 2017 Er lei av søppel produkter og leverer kun gode produkter samt fra levrandører som stiller opp med deler etc HR og Bilstein og Eibach Send Mail med reg nr så sjekker jeg pris etc Sendt deg mail☺ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 12, 2017 Trodde alle beetler hadde twist beam? Altså ikke uavhengig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...