#1 Skrevet Februar 11, 2017 Jeg vurderer å selge min lite kjørte A5, 177 hk, TDI Quattro, S-tronic, Sportback, 31300 km. Bilen, ny i Norge sept 2013, kostet med utstyr ca 725.000,- for 3 1/2 år siden, og er, etter min mening, et godt kjøp med avslag på over kr 300.000,- i forhold til nypris, og fabrikkgaranti til sept 2018. Tlf 90198645. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2017 Dersom dere vil se bilder: https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=89515140 Medlemmer av klubben kan gjøre et godt kjøp til under kr 400.000,-. Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 20, 2017 Den er fortsatt ledig og er etter min mening et MEGET godt kjøp siden den selges for et beløp på ca kr 350.000,- UNDER nypris og er kun "voksenkjørt" i bare 31300 km, ny i Norge. De fleste andre med denne km-stand er bruktimporterte (ergo: usikker km). Her er serviceheftet ajour fra første dag, og har derfor over 1 1/2 år fabrikkgaranti. Parkeringsvarmer, avtagbart hengerfeste, delskinn i seter osv... Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 28, 2017 Hallo, folkens ! Jeg forstår de av dere som lurer på HVORFOR jeg ønsker å selge en såpass komplett bil med kort kjørelengde. Hovedårsaken til at jeg vurderer dette (innenfor rimlighetens grenser angående pris, selvfølgelig) er at jeg gjennom min sønn hos Møller sentralt har en mulighet til å gjøre et ganske godt kjøp på et fristende alternativ. Men, for all del, situasjonen kan komme igjen senere. Innbytte er relativt lite aktuelt i denne "transaksjonen" så derfor dette forsøket ovenfor dere som er medlemmer i klubben.... Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2017 Avsluttes, bilen beholdes... Hilsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...