#1 Skrevet Februar 12, 2017 Har søkt gjentatte ganger på forumet her uten å finne det jeg tremger. Skal bytte låsekasse på høyre framdør på en golf 5. Har ikke gjort dette før, så trenger litt hjelp med fremgangsmåte. Slik jeg forstår er det enkleste å ta av stålplaten på døren utvendig, så jeg trenger også hjelp til å få ddtte gjort. Håper på kjappe å gode svar fra dere som kan dette! På forhånd takk :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2017 Her er en grei guide: http://www.vwgolf.net.au/showthread.php?10618-DIY-VW-Golf-MKV-MK5-door-locked-stuck-FIX! Verdt å merke seg at det er forskjell på lengdene på skruene til dørbladet så bruk gjerne en papp eller papir bit å tegn en tegning av bladet som du trykker skruene igjennom etterhvert som du demonterer de. Så slipper du skru inn en som er litt for lang å riskerer at den går igjennom noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...