#1 Skrevet Februar 13, 2017 Hei, Er på jakt etter en 2.7 biturbo-motor Trenger egentlig bare blokka komplett med stempler/råder i grei stand Ledningsnett til motor med ECU kan også være int. -Rune 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 14, 2017 hva du skal til med nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 14, 2017 Hehe, fant en artig kombo jeg kunne tenkt meg å prøvd Har du gitt opp prosjektet og vil selge motor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 1, 2017 Jeg skal hugge en slik bil nå sånn at jeg slipper å betale årsavgiften for 2017. Hvor landet holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 2, 2017 Holder til i trøndelag, rett ved værnes flyplass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 2, 2017 Er bilen kjørbar da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 3, 2017 Ikke for lange turer da koker den, jeg har tatt den inn i verkstedet nå for å se om den kan fikses asap så jeg kan rekke å hugge den før 20.03. EU godkjent til August 2018 mener jeg den er 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...