#1 Skrevet Februar 13, 2017 Hei og takk for sist Som overskriften viser så vil ikke lengre bakluken la seg åpne via knappen bak. La først merke til at lyset bak ble stående på og så virket bryteren bare sånn av og til før det nå ikke er reaksjon i det hele tatt. Lyset står fortsatt på, så det er ikke helt mørkt her: rolleyes Jeg har forstått det slik at det er en mikrobryter som antakeligvis er defekt og jeg tror jeg vet hvordan luken åpnes manuelt fra innsiden. Så tusenkronersspørsmålet er: Hvilken del trenger jeg? Fant denne på ebay, ser det riktig ut? http://www.ebay.de/itm/Griffleiste-Heckklappe-Schlos-Mikroschalter-Griff-fur-VW-Touran-Passat-3C-Jetta-/182371646114?fits=Make%3AVW%7CModel%3ATouran&hash=item2a76327aa2:g:8~IAAOSw5cNYPn8H På forhånd takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 13, 2017 Takk for sist:) Litt avhengig av hvordan resten av opplegget er, om det er likt som på 3BG, så kan det være selve bryteren, låsekassa eller motoren som drar i wiren. Vil anbefale at du får opp luka og feilsøker før du bestiller deler. På dama sin Passat var det motoren som dro i wiren, hos meg var det selve knappen. Jeg aner ikke hvordan det er på Touran, så dette er kun om det er lignende opplegg (som jeg regner med at det er) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...