Digifant II fra 2.0e på 2.0 16v

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har kjørt digifant 2 motronic på 2.0 16v motor.

Har en 92 audi 2.0e Q som jeg skal sette inn 2.0 16v etterhvert. Har

Googla litt rundt å søkt for å se, å det ser ut for at d kan la seg gjøre. Er det noen som har prøvd dette.?

Må jeg eventuelt ha noen større dyser eller er 2.0e dysene store nok? Eventuelt mauell justering av bensin trykk.

Tenkte på hidden sprut etterhvert siden jeg har planer om turbo. Har lest meg fram på at blokka fra 2.0e med 16v topp vil gi en gunstig comp for overlading på 16v.

Tar all info rundt dette med stor takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om du etter hvert skal ha turbo, er jo digifant fra G60 best. Der får du ferdige mapper til mange oppsett med 8v blokk med 16v topp og feks T3/4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gå for sprut først som sist. digifant 1/2 er jo antikk elektronikk blitt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke d at jeg ikke kan gå for sprut med en gang, er bare det å prøve seg litt fram. Høre hva andre har erfart å prøve ut fra d

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

min erfaring er som jeg skreiv. var ikke noe flåseri jeg lirte fra meg. kjører min 16vt på Megasquirt sprut. har tidligere kjørt Digifant..

det funker jo selvsgt, men er mye mindre smidig og henger mange mange år tilbake i tid :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.