Audi A6 C5 1,8TQ Avant med manuell og AWT-motor

Anbefalte innlegg

Hei,

skal til å bytte clutch på en nyinnkjøpt Audi A6. Bilen har gått 109K, men er kjerringkjørt, og hun har klart å ta livet av clutchen på bilen. Fikk derfor pruta den ned 20.000. :)

Men tenkte å bestille ny clutch med svinghjul fra Ebay-Tyskland. (Har en kjæreste som bor der, så slipper unna alt med MVA og frakter... :D)

Men det er jo et utall å velge i. Så, noen tips til hva jeg skal handle..?

Skal jeg gå for sett med dobbelmassesvinghjul, eller bør jeg endre til enkeltmasse...?

Ser jeg her http://www.oemepc.com/audi/part_single/catalog/au/markt/RDW/modell/A6Q/year/2004/drive_standart/264/hg_ug/141/subcategory/141020/part_id/258364/lang/e#sec_14 ser det ut som om det er 2 alternativer. Men hvordan finner jeg ut dette uten å demontere alt først...? Tenkte liksom å ha det jeg trenger klart, når jeg først begynner på jobben, og ikke åpne først for så å bestille deler.

Samtidig, noen som kan hjelpe med simring på inngående til girkassa og utgående på motor...? Greit å bytte de når jeg først er igang vel. :)

Takker for svar!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.