#1 Skrevet Februar 16, 2017 (endret) Vurderer å selge disse da jeg har samme hjul på vinter.. Ikke mye brukte felger og dekk, en liten stripe i kant på en felg, nesten nye dekk, Delinti så intet premium merke. Ser for meg rundt 6500kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 17, 2017 Den nevnte stripen, er det det som er synlig ca. kl. 8 på bildet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 17, 2017 Hei, ja det stemmer. Ellers ser de andre strøkne ut ser det er steinsprang kl 10 og 11 også. Kan ta fler bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 18, 2017 Hei. Mulighet for å få prøve de på bil? Bor i hnfs og lurer på om de vil ta inni eller ikke. Hvis du kan gå ned litt i pris (Evt bytte om mine er av intr med mellomlegg fra meg) og de går på bilen kan jeg hente i helgen:) Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 18, 2017 Jeg målte på bil og ser at det ligger heeelt i grenseland med innpresset, kan se ut til at de vil stikke mellom 15-20mm utenfor skjermen, må nesten prøve de først, men siden jeg bor ett stykke unna skrinlegger jeg det, foreløpig Hvis det ikke blir handel med vedkommende over er det mulig jeg freser oppover en helg hvis det er mulighet for å prøve på bil samtidig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 18, 2017 Hei. Mulighet for å få prøve de på bil? Bor i hnfs og lurer på om de vil ta inni eller ikke. Hvis du kan gå ned litt i pris (Evt bytte om mine er av intr med mellomlegg fra meg) og de går på bilen kan jeg hente i helgen:) Sent from my iPhone using Tapatalk Hei, Det går ann, men er borte til ikveld, samme imorgen. Er vel hjemme ca. Kl 20 idag og imorgen. Hva slags felger har du? Mob 90637440 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 8, 2017 Har disse enda, 6000 kr vacn pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 20, 2017 5500, bør være grei pris ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 23, 2017 Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...