#1 Skrevet Februar 18, 2017 Hei. Liker meg godt på sirkel K Storo, men der er det stor trafikk så det å stå med bøtta og vaskehansken går ikke (prickbort før spyling osv har de ikke sagt noe på). Finnes det noen i området som er enten så lite trafikk på at det går greit, eller som det faktisk er tillatt hos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 18, 2017 Du må dra dit litt senere på kvelden evt... har stått der med bøtter selv. Fant da ut at du må inn på stasjonen for å hente vann. Annen selvvask er vel den på vei til Lørenskog. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2017 Hender jeg svinger innom her. http://www.u-wash.no Er ingen ansatte, kun automatisert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2017 Hender jeg svinger innom her. http://www.u-wash.no Er ingen ansatte, kun automatisert. Det er vel denne som er rett ved siden av Pettersen autoimport? Syns selv den er tragisk dårlig. Høytrykk er som å bruke hageslangen. Softwash rundt omkring er garantert de beste, eneste jeg bruker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 19, 2017 Det er vel denne som er rett ved siden av Pettersen autoimport? Syns selv den er tragisk dårlig. Høytrykk er som å bruke hageslangen. Softwash rundt omkring er garantert de beste, eneste jeg bruker. Ikke merka noe til det, men så har de 6 vaskeplasser, kan hende du har fått en som trengte service? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 19, 2017 Prøvd den 2ganger på forskjellige plasser, var ikke noe å skryte av. Er alltid ledig plass der da:p Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 19, 2017 Prøvd den 2ganger på forskjellige plasser, var ikke noe å skryte av. Er alltid ledig plass der da:p Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Har du ordentlig vaskeutstyr er ikke trykket så viktig. [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...