#1 Skrevet Februar 19, 2017 Hei, Her kommer noen minutter med film fra årets vintertreff på Vurrusjøen i Drevsjø. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 19, 2017 Flink gutt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 19, 2017 ÆSSfire fanger da veitdu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 19, 2017 Flott film!!![emoji106][emoji106][emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 20, 2017 Fantastisk at du lager slikt, spesielt morro når en selv er med også. ..Om det er lov å komme med en liten konstruktiv kritikk-kommentar, mindre musikk og mer motorlyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 20, 2017 Fantastisk at du lager slikt, spesielt morro når en selv er med også. ..Om det er lov å komme med en liten konstruktiv kritikk-kommentar, mindre musikk og mer motorlyd Takker for innspill, har hørt det fra flere hold Problemet er bare at gopro-filmene jeg mottar ikke er tatt opp med ekstern mikrofon. Det sier seg selv at outboard-filmene ikke kan bruker med lyd da det er bare støy, men inboardfilmene var også veldig lydsvake. Jeg hadde noen klipp fra sidelinjen også, men de var av for dårlig kvalitet til å bli med De få (totalt 5-6 klipp med lyd) er det jeg som har filma selv, med ekstern mikrofon tilkoblet. Derfor ble det mye musikk denne gangen. Vi satser på bedre forutsetninger til Våler-treffet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 20, 2017 Kortid kjem æssfire fanger da veit du remix ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 20, 2017 Fantastisk at du lager slikt, spesielt morro når en selv er med også. ..Om det er lov å komme med en liten konstruktiv kritikk-kommentar, mindre musikk og mer motorlyd Hørte meg selv helt fint jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Februar 21, 2017 Tusen takk. Flott film! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Februar 21, 2017 Bra jobba Julian. Vi skal satse mot Våler og få til enda bedre resultat til da. Både med lyd onboard og mer materiale fra filmkameraer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Februar 22, 2017 Fantastisk bra film. Må virkelig komme meg på ett isbanetreff igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...