#1 Skrevet Februar 20, 2017 (endret) Har noen vinterhjul med dårligere senterkopper. Ser man kan kjøpe nye på Ebay. Men de finnes i utallige varianter/diametre. Hvordan finner jeg typen jeg skal ha; mine måler 63mm utvendig og 53mm innvendig. Anbefalinger på hvor jeg kjøper nye? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 21, 2017 Hvilke felger er det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 21, 2017 OZ 5-star(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 21, 2017 Fant forøvrig ut at senterkoppen er av type M643. Ikke så lett å få tak i ser det ut som(?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 21, 2017 Jeg har hatt best resultat med å beholde plasten av den gamle koppen også heller gå for et nytt merke limt utenpå. Selve koppen er veldig forskjellige i innfesting, så det er vanskelig å få riktig. Her har jeg montert audi merke på original kopp, fungerte fint. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 21, 2017 Ja den der tanken har streifet meg! Lite vits å betale dyrt for nye kopper som vil flasse igjen. Skal se etter slik plastflak ja som kan limes på; da åpner utvalget seg og prisen er 10%! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 10, 2017 Kom over et lite NOS lager av originale senterkopper, så da slo jeg til og kjøpte hele hurven 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...