#1 Skrevet Februar 21, 2017 (endret) Selger en kliss ny 3.0tdi diffuser, dual exit - single tip hull. Altså for ett rør på hver side. Har kun henta den, aldri vært ute i garasjen eller i nærheten, da jeg fikk tips om at jeg har kjøpt feil. 1400,- pluss frakt. Er du heldig kan den bli med på bil nedover mot hvertfall Drammen, en gang i uka. Kanskje noe lenger. Ta kontakt for avtale. Altså, pre-face B8, OG S-line bakfanger passer den på 1400,- pluss frakt. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 4, 2017 Bumpz Legger med delenr til de tre andre ting som trengs for å gjøre en slik Conversion: Varmeskjold, passasjerside - 8K0804172 - 1 stk Feste"klips" til varmeskjold - N90796502 - 4 stk Eksosoppheng - 8K0253144M - 1 stk Har enda ikke gjennomført dette på min egen bil, så kan ikke bekrefte 100% at det er alt som trengs, men er hvertfall det som jeg har finni ut av på Audizine. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...