#1 Skrevet Februar 22, 2017 (endret) Solgt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 24, 2017 Hvilken bil har denne sutett i opprinnelig? Tenkte på hva giroverføring hva den kommer fra. Er evt. Int i hele saken. Du har ikke sluttutveksling på kassa? Står ikke sluttutveksling på bilde du la ved. Skal være enten 4.111 eller 3.889 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2017 Hvilken bil har denne sutett i opprinnelig? Tenkte på hva giroverføring hva den kommer fra. Er evt. Int i hele saken. Du har ikke sluttutveksling på kassa? Står ikke sluttutveksling på bilde du la ved. Skal være enten 4.111 eller 3.889 Mener den er fra en a6, men ikke helt sikker. Skal denim jeg får googla fram sluttutvekslinga jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2017 Mener den er fra en a6, men ikke helt sikker.Skal denim jeg får googla fram sluttutvekslinga jeg:) 4.11 sluttutveksling:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 26, 2017 Mener den er fra en a6, men ikke helt sikker.Skal denim jeg får googla fram sluttutvekslinga jeg:) DQT er dieselkasse fra a6 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...