#1 Skrevet Februar 23, 2017 Hei, (Vet ikke helt om det var riktig sted å poste) Begynner å nærme seg sommer og tenkte jeg skulle få kodet litt diverse på bilen:) Noen i Østfold (gjerne Mosseområdet) som har Vag-com som vil hjelpe litt? Er snakk om en 2017 Golf:) Noen som har noen kule modes? Tenker på å fjerne setebelt plinging. Kode litt diverse lys. Gjerne fjerne start/stop. Er det f.eks mulig å kode DRL stripene sterkere? Ser at når den står i auto så er de ganske sterke, men når jeg setter på park og tåkelys så dimmer de veldig ned.. Mvh Joakim Roer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 25, 2017 Du kan sende melding til Kristian Larsen, han bor i Moss og har vagcom evt kan jeg gi det et forsøk, men bor litt lenger unna 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 25, 2017 Setebelte varsling: [17] Instruments Adaptation Channels function 10 Select disable seatbelt warning (Gurtwarner deaktivieren) change to "yes" (default: none) Parklys 100% styrke (samme som DRL): [09] Central Electronics Secuity Access and enter 31347 Adaptation: Change the following channels: '(10)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert CD 2' from 26 to 100 '(10)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert CD 3' from 26 to 100 Flere tweaks: http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=8119 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 26, 2017 Du kan sende melding til Kristian Larsen, han bor i Moss og har vagcom evt kan jeg gi det et forsøk, men bor litt lenger unna Ja kjenner han, men han er nok opptatt med garasjebygging:p hehe:p Kjenner flere med vagcom så kunne jeg lånt meg en så kunne du fjernstyrt pc over f.eks teamviewer? Eller hvor bor du forresten? Østfold er jo ikke så stort:p - - - Updated - - - Setebelte varsling: [17] Instruments Adaptation Channels function 10 Select disable seatbelt warning (Gurtwarner deaktivieren) change to "yes" (default: none) Parklys 100% styrke (samme som DRL): [09] Central Electronics Secuity Access and enter 31347 Adaptation: Change the following channels: '(10)-Leuchte2SL VLB10-Dimmwert CD 2' from 26 to 100 '(10)-Leuchte3SL VRB21-Dimmwert CD 3' from 26 to 100 Flere tweaks: http://www.golfmk7.com/forums/showthread.php?t=8119 Tusen takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...