#1 Skrevet Februar 23, 2017 Selger golfen som desverre er blitt avskiltet og fått mangellapp pga manglende eu-kontroll og ikke godkjent senkesett i vognkort. Finn annonse Som det står i annonnsen, mangellapp EU kontroll: -Senkesett ikke skrevet inn i vognkort -Lys ikke i bruk (Bare å skru av eller sette i drift). -Defekt ryggelys pære. Vegvesenet godkjente ikke senk pga camber verdier bak var utenfor kravene. Hvorfor den ikke kom innafor på hjulstilling er jeg usikker på, det er montert et nytt H&R cupkit senkesett, dempere og fjører. Jeg har som nevnt ikke tid til å få denne i orden. La den ut på finn.no for 18000,-. Prisen kan nok diskuteres 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2017 Redusert prisen til 10500,- Må bort ganske kjapt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 26, 2017 SRS-Tec bakfanger? er det plastidip eller folie på bilen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2017 Ja, stemmer det SRS-Tech front- og bakfanger + sideskjørt. Den er sprøytet med plastidip. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2017 Hvordan er ståa med årsavgiften på den? Avskilta før nyttår? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 27, 2017 Den ble avskilta i november når jeg var inne hos biltilsynet å skulle prøve å få den godkjent. Bilen var da begjært avskiltet pga manglene EU godkjenning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 27, 2017 Har sendt deg PM. Andreas 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 28, 2017 Solgt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...