#1 Skrevet Februar 23, 2017 (endret) Noen her som har erfaring med s tronickassa som sitter i 13 mod a4 allrod 177 hk?? Hvor høyt moment er de beregnet på. Kan en dra biltrallle med den??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 23, 2017 (endret) Det kommer vel an på hvilken motor som sitter i bilen (som det forøvrig alltid er lurt å få med ), men er det 177TDI evt 211TFSI så er det vel DQ250 som i boka tåler 380Nm mener jeg. Muligens 3.0TDI har Tiptronic men det husker jeg ikke i farta. Om den takler biltralle skal jeg ikke svare på men det er det garantert noen her som vet. Edit: Og med DQ250 så mener jeg da DL501 som da er for biler med langstilt motor (rett meg om jeg tar feil her). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 24, 2017 S-tronic er DSG-girkasse, og du kan fint trekke biltralle opptil den vekten bilen er godkjent for. Det er jo ikke forskjell på biltralle eller en annen tilhenger. Vekt er vekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 24, 2017 (endret) Den store 7 trinns DSG / S-tronic kassa (DQ500/DL501) skal jo klare 500-600 Nm og jeg har ikke hørt om spesielle problemer med disse. Denne tråden inneholder en del lenker: http://forum.vacn.no/showthread.php?254259-DSG-typer-DSG6-DSG7-DQ250-DQ500-Passat-TDI177-Tiguan-TDI140-177-etc 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 25, 2017 Takk for svar. Mulig det blir en med manuell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...