#1 Skrevet Februar 26, 2017 Selger en golf mk4 Tdi Gti exclusive 110 hk. 1999 modell. Bilen har gått 268000, men motoren har kun gått 170000 nå. I desember byttet jeg: - Frihjul dynamo - Multireim strammer - To radiatorslanger - To framhjulslager - To endeledd - To bærekuler - Skiver og klosser bak. ( bra foran) - Flusha servoen, samt ny olje - Flusha radiatoren, samt ny frostvæske - Flusha motoren et par ganger - Hatt av bundpannen og rensa oljepumpe silen - Diesel filter Nå i februar har jeg byttet: - Turbo, samt en motorflush med ny olje og filter - luftfiler - Vakumslanger til turbo - EGR delete - Fire nye vinterdekk - Firehjulskontroll - Multireim - Flusha diesel systemet Sikkert noen deler jeg har glemt å ta med. Bilen er veldig god å kjøre. Bruker ca 0.5 på mila. Litt små rust på framskjermene, og noen små skader rundt bilen. Men ellers veldig bra stand. Fult recarro interiør i bilen, og resten av GTI utstyret. forbehold eventuelle feil i annonse. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2017 11. Kjøp/Salg - PrivatKjøp/salg skal kun skje i egne kategorier tilrettelagt for dette. Regler: -Skriv utfyllende tittel og beskrivelse av hva som selges/kjøpes. -Det anbefales å ha med bilder i annonsen. -Alle salgsannonser skal ha pris/prisantydning. -Bumping (for å få annonsen opp på topp igjen) skal ikke skje mer enn en gang pr uke. Som Trådstarter kan du selv åpne tråden igjen når pris/prisantydning er lagt til. Tråden åpnes ved å velge 'Trådverktøy / Åpne tråd'. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...