#1 Skrevet Februar 26, 2017 Hei. Har akkurat meldt meg inn i vacn. Har en 1997 mod Audi A8 4.2 Quattro som jeg kjøpte for ca 5 mnd siden. Er på utkikk etter tåkelys og lurer på hva som kan finnes av chromedetaljer/styling til denne bilen. Hva finnes,og hvor er det mulig og få tak i dette til en overkommelig pris. Tips mottas med takk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 26, 2017 Snakk med Martin på Koolart som vi har rabattavtale med. Mulig han skaffe det du trenger Og velkommen i norges beste bilklubb! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2017 ang. 97 modell a8 så har vel denne tåkelys integrert i hovedlykter og en annen utforming av frontfanger kontra 1999+modellene, men er vel litt deler i omløp så burde ikke være noe problem å få i tak i ny front fanger og lykter fra facelift modellene, men nå er ikke jeg helt sikker på om det må å byttes skjermer og panser også for at dette skal passe. ellers så er ebay mest sannsynlig det stedet du kan finne ettermarkeds deler til denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 5, 2017 Hei. Jeg er heller ikke sikker på om skjermer må byttes. Har sett 96 - 98 mod med nyere grill og frontfanger. Vet ikke hva som må gjøres og hvor mye som må byttes. Chassis/innerskjermer er vel kanskje likedan på 99+ modeller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 5, 2017 (endret) Råkarross er likt, skjermer, panser, frontstykke og fanger må byttes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...