#1 Skrevet Juni 24, 2005 Noen som var på R.E.M. konserten ? Må bare si at den var utrolig bra. Nesten en skam at Rogaland avis bare gir terningkast 4. Lurer på hva som kommer til neste år for å toppe dette .... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 25, 2005 Ja eg va og på R.E.M konserten. Må si mg enig i at d va en veldig bra konsert . Så d litt av dette under konserten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 25, 2005 Eg va på konserten. Synes ikkje at den va så bra... Men nå e ikkje eg ihuga REM fan så Har ikkje hørt så møye på den sista platå heller... Det e ihvertifall møye kjekkare å gå på konsert med et band så du lige godt, enn någen så e sånn midt på treet. Spesielt med ståplass å der e personar så e øvestadigt berusa så hoppe rundt deg( å på deg) å søle øl Då e det bedre å ha 17 i promille sjøl når du e på konsert Nei eg forvente at det bler mye bedre på Valle Hovin 27 Juli...U2 Det komme te å bli gang!!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 25, 2005 Nei eg forvente at det bler mye bedre på Valle Hovin 27 Juli...U2 Det komme te å bli gang!!!! Det blir nok utrolig bra. Har desverre ikke anledning til å gå på den. Er nok litt mer show på scenen når U2 står der. (Må de trekke oppmerksomheten bort fra at de ikke kan spille så bra live ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 27, 2005 (Må de trekke oppmerksomheten bort fra at de ikke kan spille så bra live ) Nå er det ikke på grunn av sceneshowet jeg reiser bort:p Det er mest musikken, trøkket, som frister mest , evt. et bra sceneshow er bare pynten på kaka 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 28, 2005 Er det bare meg som syntes at musikken var unormal høy ? Hadde skallabank hele kvelden etter konserten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 9, 2005 Er det bare meg som syntes at musikken var unormal høy ?Hadde skallabank hele kvelden etter konserten Oppvarmingsbandet spilte ganske så høyt. men jeg synes ikke det var så ille på selve konserten. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 10, 2005 Er det bare meg som syntes at musikken var unormal høy ?Hadde skallabank hele kvelden etter konserten Er du sikker på at det var den høye musikken som gav skallebank 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 19, 2005 Er du sikker på at det var den høye musikken som gav skallebank hehe *kremt* nei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...