#1 Skrevet Februar 27, 2017 Hei! Jeg har nettopp byttet clutch. Da det viste seg at trykkplata var helt ferdig. Jeg har også byttet slavesylinder og mastersylinder. Problemet er at bilen på første prøvetur begynte å slure i 5.gir. Hva i alle dager kan forårsake dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Februar 27, 2017 Alt montert riktig og ikke noe fett eller oljesøl på verken svinghjul, lamell eller trykkplate? Vasket du det rent med bremserens el.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Februar 27, 2017 Alt skal være montert riktig vil jeg sterkt anta. Var ingen oljesøl, jeg vasket ikke med bremserens Den oppførte seg likedan før clutchbytte, men friksjonsplstavar rimelig slitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 27, 2017 Skiftet kun lamellplata eller komplett med trykkdisk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 27, 2017 Jeg skiftet komplett clutch, også utløserlager. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...